Saturday, December 31, 2011

Twitter: Follow Me!

Follow me, atau marilah mengikuti saya dalam twitter, nescaya anda akan bahagia dan selamat, selama anda sekalian waras dan bijaksana. Sebabnya, saya bertwitter untuk saling ingat-mengingati kepada perkara yang baik dan benar. Saya bertwitter bukan untuk melariskan jualan langsung atau berbual semata-mata, tapi untuk memperoleh maklumat yang saya boleh manfaatkan ideanya dalam kolum tulisan saya di dada akhbar pada setiap hari khamis dan rabu.

Ikutlah saya dan saya akan menunaikan hak anda semua sebagai kawan sebagaimana digariskan oleh imam Ghazali...Ikutlah saya, sebab selain menggunakan jenama Follow Me, saya juga mengharapkan anda semua mengikuti saya kemana jua saya berada.

Ikutlah saya. Saya tulis ini sebab bengang ditanya kawan-kawan kenapa saya tidak pelawa mereka agar mereka follow saya. Diharap dengan tulisan pada pos ini mereka akan mengikuti saya. Jangan salah tafsir dan salah tanggapan. Mudah-mudahan tidak timbul isu twitter ini pada tahun 2012!

No comments: