Wednesday, December 22, 2010

Yang Baharu Tidak Semestinya Baik...

Tinggal beberapa hari lagi, kita akan menyambut tahun 2011. Lazimnya isu yang akan disebut bila masuk tahun baru mesihi ialah 'apakah azam anda pada tahun tersebut'. Walaupun itu perkara yang taboo, namun itulah yang berlaku. Penulis tidak terkecuali ditanya kawan melalui emel, bila lagi nak tukarkan background blog ini?

Secara peribadi, penulis suka akan reka bentuk sedia ada blog ini. Sejak awal lagi, tujuan penulis mewujudkan blog ini adalah untuk menulis, apa-apa jua idea yang sarat di benak fikiran ini. Diakui, lantaran sibuk dengan urusan lain, blog ini tidak diupdatekan. Yang penting kepada penulis ialah pastikan blog ini dihidupkan.

Menulis dalam blog adalah latikan kepada penulis untuk terus menulis dan berkarya. Dengan adanya blog, penulis dalam mengsegmenkan teknik tulisan. Seharian penulis bertugas sebagai editor menyunting dan menyemak, juga menulis dalam bidang yang khusus. Dalam blog ini penulis dapat menulis sesuatu yang penulis tidak boleh tuliskannya dalam kerja seharian.

Dengan adanya kemudahan FB, penulis ada ruang untuk mencuit rakan taulan melalui fb. FB penulis ialah zaid zaidel jamil. Bagi menjawab soalan tadi, penulis tidak akan menukar reka bentuk blog ini. Biarlah ianya kekal seumpama ini hanya dengan perubahan pada tool yang disajikan. Terima kasih kepada yang sudi membaca dan add diri menjadi pengikkut blog ini walau pun tidak saya paparkan di sini.

No comments: