Monday, June 30, 2008

Police Report By Mohd Saiful Bukhari B. Azlan


Ini adalah laporan polis yang dibuat oleh Saiful terhadap Anwar pada 28 Jun 2008 jam 5.45 petang. Saiful yang akan berusia 23 tahun minggu hadapan (No Mykad 850706-01-5687) pastinya secara sedar atau tidak akan menjadikan dirinya seorang yang "terkenal" selepas ini...

"Saya Mohd Saiful Bukhari b Azlan ingin melaporkan bahawa saya telah diliwat oleh majikan saya. Perkara ini berlaku tanpa kerelaan saya. Kejadian terakhir berlaku 26/6/08 di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara, Jln Setia Kasih, KL. Oleh itu, tujuan laporan ini dibuat untuk mendapat pembelaan dan keadilan keatas diri saya. Saya juga berasa bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga saya jika perkara ini tersebar luas di khalayak ramai. Majikan saya Dato Seri Anwar Ibrahim - Ketua Umum PKR."

Thanks Rocky`s Bru

2 comments:

denanz said...

sebelum kes liwat ni pun, aku selalu tertanya-tanya tentang kes rogol. dua-dua ni sama: pengadu kata: saya dirogol tanpa rela, saya diliwat tanpa kerelaan. macam mana batang balak boleh masuk dlm faraj, macam mana batang balak nak tembus lubang jubo kalau tak dibiarkan, kalau tak direlakan. tak masuk akal langsung. kalau dah tak rela buat apa ko pegi tonggeng jubo kau tu, buat apa ko pegi tadah faraj ko tu. geram ni ...!

mangchikla said...

Hmmmm.. Sian Uncle Pet ek.. kene kentong dek anak penakan.. Mati mati die ingat anak penakan die kene paksa...